Det var på tiden!

Gott nytt år! Ja, eller borde jag säga god fortsättning på resten av årets elva månader? Min tid är tidlös. Man kan väl säga god fortsättning när som helst? Jo, det tycker jag. Dessutom så drunknar det inte i alla andras goda fortsättningar och gott nytt år.

Jag funderar på vad mitt nästa Salem-blogginlägg ska bli. Det får bara ta en dag att skriva. Varför? Jag är mellan två studieterminer och har plötsligt tid! Så: det måste går fort, vara ett intressant ämne och jag måste ha någon form för källmaterial att utgå från. Dags att börja gräva runt i mina hyllor och pärmar. Det kan ju hända att det ligger något halvfärdigt, halvskrivet litet alster som det bara behöver putsas lite på. Vi får se vad den god fortsättningen på detta blir!

Förresten har jag utvidgat min flickr.com sida med lite smått och gott som inte har med Salem att göra. Ta en titt!

Kommentera

