Hjälp mig med Skyttorp!

Med en Mac och en kopp kaffe går skrivandet framåt, om än långsamt Foto: Kari Ansnes, juli 2010

Nej, jag ligger inte på latsidan. Jag sitter i en solstol! Jo, det gör jag faktiskt större delen av dagen. Men så fort det regnar eller när det är sent om kvällen, så händer det att jag tar fram mina papper och vässar pennan. Det sista är ju mer bildligt talat, förstås. Det var väl länge sedan någon använde pennor till att skriva artiklar och annat. Min förlängda arm heter Mac, men hur bra den än är så måste jag själv delta i ”skaparprocessen”. Och det kan ta tid. Lite nytt blir det dock, eller vad sägs om mer information om Skyttorp? Jag har skrivit ner det jag vet om torpet. Du kan få se ett hittills okänt fotografi av torpet. Om det nu är Skyttorp det föreställer? Vad tror du? Hjälp till med dina minnen om Skyttorp! (Läs om det här: Skyttorp)

Kommentera

