Skrikhalsen – vem var det?

Ja, det är sommar och sol, varmt och skönt (nåja, det sista kan vi ju diskutera). Bloggen går lite på sparlåga. Men inte tankarna om Skrikhalsen! Vem var han? Var i Salem bodde han? Mitt i sommaridyllen började det att regna. Nu skulle Skrikhalsen väckas till liv!

Via tekniken kunde jag äntligen få klarhet i vem han var. Läs mer om det här! Om någon läsare vet mer om Skrikhalsen, så kan ni väl kommentera det hela?! Vi hjälps åt!

Samtidigt passar jag på att önska er alla från mig alla: en riktigt god fortsättning på sommaren! Själv ska jag till mitt norska sommarviste och efter det en sväng till mitt svenska. Var det ligger? I Salem, förstås!

Kommentera

