Förena nytta med nöje

Att tala är silver och att skriva är guld.. var det inte så? Nåja, jag kan nog inte skryta med alltför många nya texter här på bloggen, men: jag har faktiskt kompletterat de texter som redan fanns med nytt bildmaterial. Någon ny artikel har jag lagt till, t.ex. om Säby begravningsplats, men allra mest har jag redigerat i mina gamla texter. Sedan sist har jag bytt layout, inte helt utan problem. Det är nog där jag lagt ner min energi de sista kvällarna. Jag är väl inte helt nöjd än, men med lite god hjälp hoppas jag att sidans hemsida kommer att öka både tillgängligheten och läslusten!

Kommentera

